web counter
Goldheader

1992

Mainsponsor

YHTEYSHENKILÖ

Face_westend_indians_edustusjoukkue_pl_0057

Sofia Rancken

040-8281911

sofia.rancken@westendindians.fi

WESTEND INDIANS
KUMPPANIT
  • B_jadberg_sb
  • B_maxim_sb
  • B_icareus_sb
  • B_kisakallio_sb
  • B_otahalli_sb
  • B_vikingline_sb
  • B_aberginlinja_sb
  • B_marjatolvanen_sb
  • B_unisport_sb
  • B_intersport_sb
  • Grano_logo_yellow_large_rgb
  • Espoo_yht_siv_painike_kelt
  • Laitinen_logo_westindians
  • Logo-oxdog
  • Painokelpoinen_vipevents_musta_logo_5_
  • Rantalainen_vaaka_rgb
  • Palkintotukku_logo
  • Ilotulitus_valk
  • Verkkokumppani_250x150
  • Vista_valkea_ilman_taustaa
  • Kannatamme_reilua_kauppaa_cmyk_valk_tausta
  • Ksm_aurora
  • Salming_footwear_valkoinen
  • Kivikyl_

Uutinen

Westend Indians > Joukkueet > Miehet Edustus > Media

Arrow-leftM1: Yleisömäärä kasvoi uusille sataluvuilleArrow-right

Scaled_39273431775_c2a9efc6da_o_1_

Otahallin Tiipii on tunnetusti Heimon koti ja tällä kaudella kotona on viihtynyt aiempaa useampi salibandyn ystävä. Edustusjoukkueen kotiotteluiden yleisökeskiarvo nimittäin nousi selvästi, vaikka tilastoista poistettaisiin Metro Areenan huikea derby.

Virallisesti katsojia oli keskimäärin 616 ottelua kohden. Indiansin isännöimä derby Oilersia vastaan houkutteli Metro Areenalle 2692 silmäparia, mikä tietenkin vaikuttaa keskiarvoon suotuisasti. Juhlaottelu onnistui tapahtumana loistavasti, mistä kuuluu kiitos kaikille heimolaisille!

Edustusjoukkueen otteet kiinnostivat siis myös Otahallissa. Siellä pelattuja Salibandyliigan otteluita seurasi keskimäärin 443 katsojaa.

Viime kauden keskiarvo oli 389, joten yleisömäärä kasvoi laskennallisesti lähes 14 prosenttia. Eikä tässä ole edes huomioitu sitä, ettei Otahallissa pelattu tällä kaudella yleisöä houkuttelevaa derbyä.

Toiminnanjohtaja Mika Leiponen on tyytyväinen suuntaukseen. Yleisömäärän kasvu kertoo hänen mielestään siitä, että ottelutapahtumaan ja sen kehittämiseen panostaminen kannattaa.

”Tämä on toivottavasti vasta alkua. Mietimme koko ajan keinoja, joilla voimme parantaa ottelutapahtumaa entisestään. Paljon kunniaa täytyy antaa joukkueelle, joka on pelannut pirteää ja viihdyttävää salibandyä”, Leiponen kiittelee.

Heimon henki näkyy siinäkin, että pelaajat ovat pelaamisen lisäksi osallistuneet aktiivisesti markkinointiviestintään ottelutapahtumien yhteydessä. Tämä tuo heidät vielä lähemmäksi seuran junioreita ja heidän vanhempiaan.

”Yhteisöllisyyden merkitystä ei voi liiaksi korostaa”, Leiponen toteaa.

Ilman keltamustaa Heimon yhteisöä ei olisi koko ottelutapahtumaa ainakaan sellaisena kiiteltynä viihdepakettina kuin se tätä nykyä on. Jokaiselle on paikkansa, olipa roolina sitten auttaa tapahtuman järjestämisessä tai kannustaa katsomossa.

Tälle kaudelle tarjonta vain parani, kun mukaan saatiin Funky Burgerin ja Fat Lizardin isännöimä baari katsomon yläparvelle. Myös kumppanit ovat osa Heimoa!

Ja tästä se sitten alkaa. Kauden urheilullisena huipentumana Salibandyliigan pudotuspelit tuovat Otahalliin toivon mukaan ainakin neljäloistavaa ottelutapahtumaa, joissa Heimo voi osoittaa, mitä tribeness merkitsee.

Täytetään siis Tiipii ja tarjotaan koko Suomelle kevään parasta espoolaista urheiluviihdettä!

Puolivälierien 2. ottelu HEIMO–EräViikingit 16. maaliskuuta kello 18.30 Otahallilla

Westendissä 14.03.2018
Teksti: WI Tiedotus / Erno Rautarinta
Kuvat: Joni Winsten

Tagit:

Arvostele:

Arvostele uutinen  ( 9 jo arvostellut)

FACEBOOK

MIEHET EDUSTUS
KUMPPANIT
  • Kt-logo_26.6.2010_copy
  • Funky_logo_matalampi
  • Salming_footwear_valkoinen
Wibanner1 Wibanner2 Wibanner3 Wibanner4 Wibanner5

KIRJAUDU HEIMOON



×

VAIHDA SALASANASI


×

TILAA UUTISKIRJE


×

RYHMÄTOIVEKYSELY


Tietoja (tähdellä merkityt pakollisia)

Kertokaa toiveistanne meille, niin ehdotamme teille sopivia ryhmävaihtoehtoja.

×
Bannerit_100x266_animated_indians_liity_heimoon Banneri_100x266_animated_indians_kesaleiri Bannerit_100x266_animated_indians_liity_heimoon

WESTEND INDIANS © 1992-2016